Stimată Doamnă/Stimate Domnule,
Prin prezenta înştiinţare vă învederăm că începând cu data de 01.08.2014 accesul în complexul rezidenţial COSMOPOLIS se va face conform specificaţiilor de mai jos.
Detalii şi lamuriri suplimentare primiţi de la Asociaţia de locatari – Cosmopolis.
- Organizare, înregistrare informaţii locatari
Pentru pastrarea securităţii şi integrităţii comunităţii, începand cu 01.07.2014, toţi locatarii Complexului Rezidential Cosmopolis vor pune la dispoziţia asociaţiei de locatari informaţii cu privire la :
Nr. Crt. | Faza* | Bloc* | Apartament* | Nume* | Prenume* | Telefon* | |||
1 | Faza 1 | C3 | 003 | Ropotan | Robert | rop_rob@yahoo.com | 0723403441 | Exemplu | |
2 | Faza 1 | C3 | 003 | Ropotan | Anca | 0735451052 | Exemplu | ||
Datele solicitate ne sunt imperios necesare pentru primirea vizitatorilor şi implicit acceptului BGS pentru accesul acestora în cadrul complexului.
DESCARCA AICI FORMULAR PRINTABIL PDF
Persoanele care nu sunt de acord cu trimiterea datelor solicitate se vor prezenta personal la accesul în complex, pentru preluarea invitaţilor, incepând cu 01.08.2014.
- Metodologie de lucru – ACCESS CONTROL (descarcare documentatie )
Odata cu finalizarea inregistrarilor datelor de contact, termen limita 31.07.2014, se va trece la noua metodă de acces.
Toate contactele se vor transfera pe un terminal mobil (smartphone), conform Anexei 1, si se vor respecta pasii de verificare si validarea a accesului în copmlex :
- VIZITATORUL odată ajuns la punctul de control BGS va contacta telefonic persoana la care merge în vizită pentru obtinerea si transmiterea informatiilor catre BGS cu privire la FAZA/BL/AP/LOCATAR.
- LOCATARUL va contacta telefonic personalul BGS pentru confirmarea vizitei, iar dacă datele locatarului sunt înregistrate pe terminalul BGS va evita astfel deplasarea la punctul de acces pentru însotirea vizitatorului.
- BGS verifica pe terminal inregistrarea locatarului şi dacă aceasta este conformă cu noua metodologie detaliată în Anexa 1, va inregistra vizitatorul în registrul complexului, facilitand totodata accesul vizitatorului. În cazul în care datele de contact ale locatarului nu apar pe terminal, acesta va fi invitat să se prezinte la punctul de acces pentru insotirea vizitatorului. Inconvenientul acestor deplasari se vor rezolva prin înregistrarea locatarului pe terminalul BGS.
Mulţumim pentru sprijin şi înţelegere!
ASOCIATIA DE LOCATARI